יום שלישי, 27 בנובמבר 2012

זוהי כתבה על קובי בראיינט



הכוכב הגדול של הלייקרס התעצבן מהביקורת על פתיחת העונה האיומה של קבוצתו: "אני מנסה לנשוך את הלשון ולא לקרוא למבקרים 'מטומטמים'". פארקר מסן אנטוניו לאחר סל הניצחון שקבע 84:86 על הת'אנדר: "ידעתי שאני צריך לזרוק במהירות"
ynet ספורט
פורסם: 02.11.12, 12:01

שני ההפסדים הרצופים של לוס אנג'לס לייקרס בפתיחת עונת 2012/13 מתחילים להרגיז את קובי בראיינט. הממבה השחורה ממש לא אהב את הביקורת התקשורתית שהוטחה בחבריו ובמאמנו מייק בראון, ודאג גם להגיד את זה.

חגיגת תקצירים ב-ynet ספורט:

 
"אני כבר זכיתי בתארים אז יכול (להגיד לאנשים לשתוק)", אמר בראיינט. "בשביל מייק זה קצת יותר קשה, אז אני אגיד את זה בשבילו: 'כולם, תשתקו! תנו לנו לעבוד. בסופו של דבר אתם תהיו מרוצים מהתוצאות, כמו שאתם תמיד מרוצים".


קובי בראיינט. יורה לעבר המבקרים (צילום: רויטרס)
קובי בראיינט. יורה לעבר המבקרים (צילום: רויטרס)


ואם זה לא מספיק, אז יש עוד. "אני לא מבין את המבקרים", אמר
פתחו ביד שמאל
NBA: הלייקרס שוב הפסידו, הפעם לפורטלנד  / ynet ספורט
הפסד עשירי ללייקרס ושני במסגרת הליגה הסדירה, 116:106 לפורטלנד. הספרס ניצחו את ההורנטנס. הארדן להט בבכורה שלו ביוסטון עם 37 נק' בניצחון על דטרויט
לכתבה המלאה
בראיינט בחיוך. "אני מנסה לנשוך את הלשון שלי ולא לקרוא להם מטומטמים, נדמה לי שכרגע עשיתי זאת".

ובמשחק היחיד שנערך הלילה, סל ניצחון מטורף של טוני פארקר קבע 84:86 גדול לסן אנטוניו על אוקלהומה . הספרס נקמו בת'אנדר שמנעו מהם להגיע לגמר הגדול מול מיאמי בעונה שעברה. פארקר תיאר את המהלך האחרון: "ראיתי את איבקה מגיע במהירות, ידעתי שאני צריך לזרוק מהר". נקווה לעוד משחקים מותחים כאלה בעונה הקרובה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה